Τα τελευταία χρόνια, η εξωστρέφεια της ελληνικής επιχείρησης, BIOFIAL HYDRAULICS, αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Σε τακτά χρονικά διαστήματα λαμβάνει μέρος σε επιχειρηματικές αποστολές, forum και σε διεθνής εκθέσεις, εκπροσωπώντας την ελληνική βιομηχανία της Βορείου Ελλάδος. Ταυτόχρονα, επί σειρά ετών συμμετέχει στις σημαντικότερες κλαδικές διεθνείς διοργανώσεις που πραγματοποιούνται στο εξωτερικό, ενώ πρόσφατα διακρίθηκε για τις επιδόσεις της στην ανάπτυξη εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας με το Bronze βραβείο της κατηγορίας “Top Industrial Export Company” στα φετινά Greek Export Awards 2015. Σήμερα παράγει και διανέμει τα ποιοτικά και καινοτόμα υδραυλικά προϊόντα της σε 44 χώρες του κόσμου, στις πέντε ηπείρους, από τη Ν. Ζηλανδία έως και την Ινδία και από την Βραζιλία ως την Κίνα.
Σε 44 χώρες της υφηλίου έχει σήμερα παρουσία η βιομηχανία
Βλέψεις για την αγορά της Β. Αμερικής έχει η ελληνική BIOFIAL HYDRAULICS το 2016
Η ενίσχυση της εξαγωγικής της παρουσίας σε νέες αγορές, η αύξηση των εξαγωγών σε σχέση με τις εγχώριες πωλήσεις και η είσοδος των προϊόντων της σε στρατηγικές αγορές της Κίνας και της Ρωσίας, αποτέλεσαν ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα 2015 για την ελληνική επιχείρηση Biofial Α.Ε. Το γεγονός ότι η Biofial εξάγει πλέον στην Κίνα, στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, αλλά και ταυτόχρονα στην αγορά από την οποία η συντριπτική πλειοψηφία εισάγει και εμπορεύεται προϊόντα, συνιστά ένδειξη της δυναμικής που αναπτύσσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
«Η Biofial AE εξάγει ήδη σε 44 χώρες της υφηλίου. Κάθε αγορά στην οποία έχουμε παρουσία, επιδέχεται ενδυνάμωση και κάθε δυναμική αγορά στην οποία δεν δραστηριοποιούμαστε αποτελεί στόχο, μιας και η διεθνοποίηση του brand βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής μας» όπως επισημαίνει στην «Η» η Φωτεινή Χατζηευστρατίου, οικονομική διευθύντρια της επιχείρησης, τονίζοντας πως «για το 2016 κύριο στρατηγικό στόχο συνιστά η είσοδος των ποιοτικών προϊόντων μας στη Βόρεια Αμερική, έχοντας καταβάλει πολύ εντατικές προσπάθειες εδώ και ένα έτος και ως εκ τούτου αναμένουμε να αποδώσουν. Επίσης, η ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος το οποίο θα προστεθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2016 στο εύρος των προϊόντων της, αναμένεται να συμβάλει θετικά στην ισχυροποίηση της διεθνή παρουσίας μας».
Του Κοσμά Ζακυνθινού
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ στις 16-17 Ιανουαρίου 2016 όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
Μπορείτε να δείτε την ηλεκτρονική δημοσίευση σε αυτόν τον σύνδεσμο.